Zaujměte svého influencera – začněte unikátním obalem

Světoví výrobci nenechávají tzv. influencer marketing bez povšimnutí, jak ho ale dělat co nejlépe? Kromě exkluzivních produktů a nadšené reakce influencera je u unboxing videí vidět ještě jedna věc – obal produktu. Snadné systémy otevírání a moment překvapení se začínají stávat povinnou výbavou dárkového obalu, který pak má vytvářet “wow” efekt.

Boom Box

Obal ve stylu retro rádia v sobě ukrývá tři okénka, která ukrývají produkt a doplňky značky – dekorace, booklet a dárek. Hravý design může zajímavým způsobem vyprávět příběh značky.

Bento Box

Zakulacená lepenka se skládá z více částí, u kterých každá nabízí vlastní překvapení schované uvnitř. Modulární design skrývá několik různých produktů různých velikostí, balení se dá podle potřeby skládat z různého množství částí.

Flower Box

Balení, které obzvlášť zaujme v unboxing videích. Při sundání víka se obal otevře jako květ. Na každém “okvětním lístku” se může nacházet informace o produktu, další součástí produktu a další. Ve středu se pak nachází samotný produkt, který se vyjímá jako na pódiu.

Photobooth Box

Selfie trend využívá obal s názvem “fotokabinka” s ukrytým fotoaparátem, který přímo na místě vytiskne fotku.

Pro produkty, jako je parfém, makeup nebo balzám, je obal vhodný k tomu, aby si s ním influencer vyhrál, otestoval produkt a na místě vytvořil selfie pro sociální sítě.

My Customisable Box

Na první pohled obyčejná krabice od bot se odlišuje středovým pruhem mezi víkem a krabicí, který může být personalizován, případně ho značka může použít pro odlišení jednotlivých produktových řad. Čistý design pak zaujme svým minimalismem.

Zdroj: packagingeurope.com

Čeština