Unboxing dobrot: jako by Vánoce byly každý den

Společnost Variety Fun s nabídkou dobrot a cukrovinek se u svého objednávkového systému soustředí na velký výběr a zábavu. Ve světě e-commerce se rozhodli jít svou cestou a dávají maximální důraz na dopravní obal, který utváří celkový dojem zákazníka z nákupu.

 

Od prvního systému krabicového předplatného už uběhlo deset let a zákazníci potvrdili, že mají zájem pravidelně dostávat dodávky produktů. Mezi těmito produkty najdeme osobní kosmetiku, jídlo, nápoje, nebo třeba oblečení a mnoho dalšího. To vše si lze nechat zasílat až domů, bez nutnosti opakovaných objednávek.

Tento obor předplatného znatelně roste, což potvrdil výzkum z roku 2018 od McKinsey & Company, kteří u největších retailů naměřili nárůst e-commerce prodejů z předplatného z 57 mil. až na 2,6 mld. dolarů mezi lety 2011 až 2016.

V roce 2016 také vznikla společnost Variety Fun, která se zaměřila na balíčky s dobrotami pro různé druhy zákazníků, s výběrem z několika druhů svačinek a témat. V roce 2017 firma prodala už více než 600 000 krabiček se svačinkami a zaznamenala prodeje ve výši 12 mil. dolarů. O rok později už to bylo 18 mil. a Variety Fun rozšířila svůj sortiment, společně s vylepšením jejich dosavadních obalů.

Jejich systém fungoval u nakupování potravin v bulkových obalech a ručním přebalováním do krabic z vlnité lepenky. Postupně ho zdokonalili a přidali na základě poptávky také zdravé svačinky, které postupně začaly tvořit až polovinu všech objednávek.

S nárůstem objednávek se zvyšoval také odbyt krabic, které začali nakupovat od velkého dodavatele obalů. Od něj začali odebírat e-commerce typ krabic a sami přiznávají: „Není to úsporné opatření, je trochu dražší než to, co jsme používali předtím. Ale na konci je to vždy o zákazníkovi a my chceme, aby k němu balík došel v celku a dobrém stavu,“ říká zakladatel firmy Yoni Pinhasov. Pak následovaly nárazové testy a testovací zásilky přátelům a rodině po celých Spojených státech.

 

V současnosti společnost používá osm různých velikostí krabic, podle množství pochutin, které se posílají. V roce 2018 prošli i se svými krabicemi rebrandingem, se kterým cílí na to, aby na tvářích zákazníků vytvořila úsměv ještě předtím, než krabici otevřou. Sami jsou si vědomi, že v e-commerce prostředí šli méně obvyklou cestou: „Zatímco se většina firem soustředí na výrobu levnějších krabic, my šli tou druhou cestou.“

Variety Fun nyní doufají, že v e-commerce budou pokračovat v růstu, a věří, že jejich sázka na nadšení vyjde. „Když zákazníci nakupují papírové utěrky nebo toaletní papír, tak v tom není tolik nadšení. Ale pokud si objednají pravidelné zasílání pochutin, tak očekáváme při otevření krabice s tajemným obsahem velkou dávku nadšení. Proto je to, jako by Vánoce byly každý den, o což nám jde především.“

Zdroj: www.packworld.com

 

Potřebujete také pomoct s ručním balením svých dodávek? Pak vám doporučujeme využití služby Model Copack Plus.

A pokud máte svůj projekt, pro který chcete vymyslet ten pravý e-commerce obal, rádi vám poradíme. Nebojte se nás kontaktovat.