U obalové řady značky Radiant vítězí minimalismus

Vývoj této obalové řady a její celkové identity byl ovlivněn specifickými podmínkami prodeje výrobků značky Radiant, které jsou nabízeny obchodními zástupci přímo poskytovatelům kosmetických služeb, takže o pozornost nemusí soupeřit s žádnými dalšími vizuálními systémy. Studio mousegraphics proto při navrhování obalů zvolilo minimalistický grafický design, který se opírá o symboly a prostou popisnost, jež usnadňují navázání dialogu a přispívají k postupné prezentaci a objevování předností zabalených výrobků.

 

Na přední straně tmavě šedých obalů není uvedeno žádné logo ani název značky, pouze elegantní zjednodušené symboly, které náznakově reprezentují zabalené výrobky: oční linky, tužky na oči, rty a tváře, stíny, make-up, korektory a podobně. Jednotlivé linky a abstraktní tvary společně utváří jednotný vizuální jazyk promlouvající o kráse a rozličných zkrášlujících prostředcích. Na zadní straně je každý obal opatřen textem s dalšími informacemi a vysvětlivkami. Takto pojatá obalová řešení umocňují radost z objevování a vyprávění příběhů.

 

Zdroj: packagingoftheworld.com

Čeština