TOP 10 projektů ze Zážitku z rozbalování

V roce 2017 jsme poprvé vsadili na formát ročních témat, která představujeme s ohledem na význam nových trendů na trhu obalů. Po tématech Open and Play (2017) a Coffee Mania (2018) přišel v roce 2019 Zážitek z rozbalování, ze kterého v článku přinášíme nejlepší momenty.

10) Obal na kapesníčky

Zážitku z rozbalování neunikly ani kapesníčky – po odtrhnutí plíšku na vás čekalo překvapení s krabičkou!

Poznávací znamení:

9) Poštovní obal na víno

Láhev vína jde poslat bezpečně i poštou, rozbalování je pak příjemným zážitkem.

Poznávací znamení: Doručení vína poštou bez střepů.

→ Odkaz na článek

 

8) Pivní set Manufaktura

Krásný dárkový obal se zábavnými ilustracemi z prostředí lázní jsme připravili pro set pivní kosmetiky od Manufaktury, oblíbeného českého výrobce. S tímto setem jste si lázně udělali i doma.

Poznávací znamení: Lázeňský švihák a barevná lesklá grafika.

→ Odkaz na článek

 

7) Obal na hamaku

Dárkový obal na hamaku vznikl s použitím speciální perforované lepenky, zvané Corrtex. Snadné otevírání a zábavná jednobarevná grafika je samozřejmostí.

Poznávací znamení: Pružný materiál Corrtex a slogan „My vás nehoupeme!“

→ Odkaz na článek

 

6) Obal „Trhni si“

Tento obal ukázal směr, kterým se mohou vydat především obaly v e-commerce – oboustranný potisk a jednoduché otevírání přes odtrhávací pásku, proto slogan „Trhni si“.

Poznávací znamení: Indiánská grafika a zábavné otevírání sušeného masa z Masohere.

→ Odkaz na článek

 

5) UNIbedna

Počet zákazníků, kteří si nechávají nákup dovézt domů, každoročně stoupá. Místo hromady tašek jsme představili bedýnku, kterou je možno vrátit, čímž se sníží produkovaný odpad a k tomu se zlehčí manipulace s nákupem.

Poznávací znamení: Seriál kultura e-shopování a celý vitaminový salát s receptem v UNIbednách zaslaných zákazníkům.

→ Odkaz na článek

 

4) Kouzelné krabičky

Vánoční krabičky poskládané do sebe přišly s novou aplikací Model Obaly AR, která otevírá propojení obalů a rozšířené reality.

Poznávací znamení: Mobilní aplikace a vánoční stromeček z krabiček.

→ Odkaz na článek

 

3) Ponožky „Pošli to dál“

Množství objednávaného oblečení na internetu roste – stejně tak i množství vratek, které jsme se rozhodli vyřešit a zároveň nabídnout možnost se o dárek podělit s někým blízkým. Tak vzniklo dvojité balení ponožek, z nichž jeden pár šel snadno zabalit a poslat dále.

Poznávací znamení: Barevné ponožky, snadné odtrhnutí.

→ Odkaz na článek

 

2) Model Young Package 2019

Téma věnované zábavnému rozbalování a e-commerce přineslo návrhy mladých designérů z 66 zemí světa v unikátním prostředí pražského CAMPu.

Poznávací znamení: TOP 50 návrhů, největší designová soutěž svého druhu na světě.

→ Odkaz na článek

 

1) Letní soutěž a cesta krabice kolem světa

V létě jsme odstartovali experiment a soutěž v jednom, kdy jsme v krabici z vlnité lepenky poslali fotoaparát Instax na 8 míst po celém světě, aby se nám na konci vrátil s pozdravy od našich přátel. Na Facebooku i Instagramu s námi stovky fanoušků cestu sledovali a hádali, kde se zrovna krabice nacházela.

Poznávací znamení: Herní glóbus, hádání destinací.

→ Odkaz na článek

 

Galerie:

 

Čestná zmínka:

Oktabín pro dobré ráno, dárkový obal na puzzle Tangram a dobročinné projekty Kalendář pro Světlušku a Pohled Konta Bariéry.

 

A co pro vás chystáme v roce 2020? Sledujte nás a nechte se překvapit novým tématem Personal Care!

Čeština