„Prázdná“ krabička nápaditě poutá pozornost

Zdánlivě prázdný obal pro lepicí pásku Scotch Magic Tape značky 3M obsahuje pět rolí náhradní pásky a svým řešením vtipně propaguje „neviditelnost“ výrobku.

 

Limitovaná propagační edice obalu na lepicí pásku 3M, která byla na trh uvedena loni v létě v Německu, využívá důmyslnou optickou iluzi, díky níž krabička vypadá prázdně a nápaditě tak zdůrazňuje jednu z hlavních vlastností produktu – jeho takzvanou neviditelnost.

„3M je vysoce inovativní společnost s velmi inovativními produkty a my jsme se tak samozřejmě snažili vytvořit náležitě inovativní obal,“ říká Sascha Hanke, kreativní ředitel hamburské agentury Kolle Rebbe, z jejíž dílny kouzelný obal vzešel. „S neviditelnou lepicí páskou 3M můžete jako kouzlem nechat zmizet trhliny na papíře. My jsme tuto vlastnost chtěli zdůraznit jedinečným prodejním obalem a propagačním POS řešením v jednom, jež by produkt skutečně výrazně odlišilo od konkurence.“

Lepenková krabička je vevnitř opatřena speciálním ultratenkým zrcátkem ve specifickém náklonu, které v obalu utváří iluzi prázdnoty. „Jedná se o překvapivě jednoduchý mechanismus, který v případě správného návrhu a provedení vytváří skrytou kapsu, do níž lze schovat zboží,“ vysvětlil Hanke.

Obal je vyroben ze tří prvků spojených proužky lepidla. Vnitřek je potištěn tartanovým vzorem., přičemž dominantní zelená barva podle Hankeho podtrhuje ekologickou povahu značky. Všechny použité materiály splňují požadavky na udržitelnost v souladu s ekologickým zaměřením produktu Scotch Tape.

Agentura Kolle Rebbe za tento obal získala v roce 2014 ocenění CLIO, jemuž se přezdívá „Oscar za reklamu“. Řešení vzbudilo pozornost po celém světě a agentura v současnosti pracuje na druhém vydání. Podle Hankeho o obal projevilo zájem několik předních trhů, na nichž 3M prodává, a v roce 2015 by tak mohl být opět uveden do prodeje ve větším objemu.

 

Zdroj: www.packworld.com

Čeština