Mluvící pivní etiketa s NFC a AR

Multi-Color Corporation a Talkin’ Things, poskytovatelé obalových řešení, která využívají stále bohatší možnosti internetu věcí, zkombinovali rozšířenou realitu (zkráceně také AR z anglického „augmented reality“) a bezdrátovou technologii NFC a vytvořili inovativní pivní etiketu.

Díky pokročilé AR technologii využívající rozpoznávání tváře a dynamickým scénářům nyní na spotřebitele z etikety pro pivo Black Red Ale promlouvá virtuální lebka, která reaguje podle toho, jaké emoce identifikuje v pozorovatelově tváři.

Spotřebiteli stačí, aby chytrou etiketu nasnímal pomocí speciální mobilní aplikace, a lebka, která je na ní vyobrazena, se s ním pustí do interaktivního dialogu. Díky technologii rozpoznávání tváře aplikace určuje, jestli je spotřebitel smutný, nebo veselý, a tomu pak uzpůsobuje další repliky virtuální lebky.

Navíc se v závislosti na tom, jak spotřebitel odpovídá na položené otázky, aktivují různé AR scénáře. Hrdlo lahve je opatřeno chytrou etiketou vybavenou NFC technologií, která rozpozná, zda je lahev zavřená, nebo již byla otevřena, a podle toho upravuje komunikaci se spotřebitelem.

Pamatujete, když jsme podobný princip využili u vánočních krabiček?

Video:

Zdroj: onartificialintelligence.com

Čeština