Luxusní přístup pro obaly, kde cena není hlavním faktorem

Enki Apothecary se řadí mezi luxusní značky výrobků pro péči o pokožku, což odráží i její obaly. Ty navíc bylo zapotřebí i s brandingem navrhnout tak, aby vyjadřovaly nejen to, že se jedná prvotřídní produkty, ale rovněž, že jejichž výroba je značně nákladná a časově náročná, což se promítá i do jejich vyšší ceny.

 

Společnost Enki Organics založil v roce 2017 Jesse Leith, jenž chtěl na trh uvést nekompromisně přírodní alternativu ke kosmetickým výrobkům, které se sice ohání slovy jako „přírodní“, ale přitom jsou plné přísad z nekvalitně pěstovaných zdrojů či přímo chemických příměsí. Značka nyní nabízí 100% přírodní ručně vyráběné bio výrobky pro péči o pleť, přičemž mnohé z používaných ingrediencí si společnost sama pěstuje nebo odebírá z místních zdrojů. Společnost Enki při pěstování bylin a květin, z nichž získává extrakty a esenciální oleje pro své produkty, využívá rovněž principy biodynamického zemědělství a tento přístup se snaží dále rozvíjet, protože chce na australský trh s bio kosmetikou dodávat jen skutečně špičkové výrobky.

Rostliny vyobrazené na obalech nejsou pouze krásné dekorace, zároveň se totiž jedná o věrné botanické ilustrace, které v kombinaci s fonty z 19. století a přírodním hnědým papírem obalům dodávají na autentičnosti a věrohodnosti, jelikož výrobky díky nim působí jako tradiční lékárenské přípravky.

Díky zvolené konstrukci a etiketě na spodní straně lze obaly vystavovat i vleže vyskládané na sebe, což dále podtrhuje starosvětskou estetiku značky a pomáhá navodit atmosféru novodobého bylinkářství. Obaly jsou doplněny o individualizované vložky, které umožňují konstrukčně jednotný vnější obal použít pro všechny produkty značky Enki Apothecary. Obaly jsou tak vizuálně sjednoceny, lze je jednoduše skládat na sebe a uspořádávat a navíc toto řešení šetří výrobní náklady. Krabičky jsou dodávány v rozloženém stavu zabalené naplocho, což usnadňuje jejich skladování a snižuje nároky na skladovací prostory.

 

Zdroj: packagingoftheworld.com

Čeština