Jak spojit alsaský charakter s obalem na víno? Takto vypadá edice vín HOPLA od Bestheim

Společnost Bestheim uvádí na trh originální kolekci pěti vín Crémant d’Alsace „HOPLA by Bestheim“, která ztělesňují alsaské umění žít.
Nekonvenční vizuál jednotlivých lahví je dílem štrasburského designového studia Bretzel Airlines proslulého reinterpretacemi symbolů alsaské kultury. V tomto případě studio vytvořilo design, který je zároveň moderní a hravý a novému produktu dodává jednoznačně alsaský charakter.


Obalu dominuje „půlnoční“ modř, která jednak funguje jako sjednocující prvek pěti různých lahví a jednak celou kolekci propojuje s identitou značky Bestheim. Jednotlivé lahve jsou pak odlišeny tlumenými, a přesto výraznými barvami.
Lepenkový obal byl navržen tak, aby atraktivně prezentoval všech 5 lahví najednou. Krabice má šestiúhelníkový půdorys. Pět stran je opatřeno okénky, skrz něž jsou vidět jednotlivá vína na pozadí vyvedeném v barvě odpovídající vizuálu příslušné lahve. Na šesté straně si pak spotřebitel může přečíst mimo jiné stručnou charakteristiku všech pěti vín.
Lahve jsou na svých místech upevněny systémem vzpěr a klínků. Obal je vyroben z lepenky, potištěn ofsetovým tiskem a zušlechtěn dvěma různými laky. Půlnočního odstínu značky Bestheim bylo docíleno opakovaným, dvojitým tiskem modré barvy.

Zdroj: www.packagingoftheworld.com