Balení Bloombox dodává květiny moderní cestou

Digitální platforma Bloombox Co působí v australském Sydney a Melbourne. Dodání květin přes internet se rozhodla pojmout inovativním způsobem a výsledkem je kartonový obal, ve kterém se odráží identita brandu a který zároveň dobře funguje jako transportní obal.

 

Bloombox Co dodává květiny a nabízí přání, která si jejich zákazníci mohou upravit a doručit svým blízkým adresné přání. S touto službou se mohli spokojit a s jejich „hippie“ přístupem by si svou stávající klientelu udrželi. Rozhodli se ale zásadně inovovat svůj transportní obal a začali květiny posílat v krabici.

Krabice svým potiskem odkazuje na pohodovou filozofii firmy, plnou slunce, krásných květin a „good vibes“. Zároveň ale na rozdíl od klasického papíru dává květinám prostor a ty tak k zákazníkovi přichází v perfektním stavu. Dostatečný prostor uvnitř stačí na to, aby se při přepravě nijak nepoškodily květy, navíc po doručení krabice může nějakou dobu čekat v pohodlí, aniž by ji poškodilo venkovní počasí.

Kromě těchto benefitů je navíc krabice z lehké recyklované lepenky a nejsou v ní žádné plasty, čímž se Bloombox snaží jít naproti ekologickým trendům. A to prý ještě všem změnám není konec, vypadá to tedy, že i v Austrálii v e-commerce začíná nad nudou převažovat zážitek z rozbalování.