Aktuality

5.12.2017

Saké KOI

Koi, nebo také nishikigoi, je název japonských pestře zbarvených dekorativních kaprů, s nimiž je možné se dnes setkat po celém světě zejména v zahradách v japonském stylu, v nichž tyto „živoucí klenoty“, jak bývají přezdívány, často oživují poklidná jezírka. V minulosti, kdy se japonské saké ještě přepravovalo v sudech, palírny své produkty před prodejem nezřídka ředily […]
8.12.2017

De gustibus non est disputandum

Jistý švédský časopis o jídle mě kdysi požádal, abych čtenářům vyložil svůj názor na to, jak nejlépe prostřednictvím obalu vyjádřit chuť produktu. Článek nesl ve švédštině název „Hovoříte jazykem jídla?“. Na začátek bych rád poznamenal, že jsem měl jako jeden z mála to štěstí, že jsem byl při studiu a později […]
6.11.2017

Bavte se a soutěžte o super ceny!

Letos slavíme 25 let v České republice a zároveň jsme tento rok pojali hravě. Připravili jsme proto pro vás facebookovou hru o nejrůznější ceny. Je trochu retro, přece jenom jsme tady již dlouho. Hra je ve stylu Pacman a principem je nasbírat co nejvyšší počet bodů. Je rozdělena na 4 základní […]
6.11.2017

Kalendář pro Světlušku 2018

Velkoformátový charitativní nástěnný kalendář pomáhá zdravotně postiženým lidem. 80 % příjmů z prodeje tohoto kalendáře je převedeno na účet Světlušky ve prospěch pomoci zrakově postiženým a nevidomým dětem a dospělým v České republice. Je nám ctí být generálním partnerem. Autorem kalendáře pro rok 2018 je pan Jiří Janulík, český surrealista, jehož […]
6.11.2017

NANUŠOVE ŠIBALSTVÁ

Měli jsme možnost být u toho a vytvořit společně s lidmi, kteří byli stejně zapálení jako my, něco unikátního. V našem inovačním centru jsme navrhli skoro nezničitelný obal pro Nanoušovy lumpárny, které podporujeme již od roku 2016. V tomto roce se celý projekt rozšířil také na Slovensko a my jsme […]
6.11.2017

Rituál

Trvalo mi hodně dlouho, konkrétně téměř 30 let mého působení v roli designéra a poradce, než jsem si plně uvědomil, jak ohromnou moc má rituál coby prodejní nástroj. Ať je spojen se samotným produktem nebo jeho obalem, rituál mezi značkou a spotřebitelem utváří pevné pouto. Mezi ukázkové příklady patří například […]