Aktuality

21.9.2020

Kolik toho víte o spánku? Začíná nová soutěž s krabičkou na sny!

Společně s krabičkou na sny startuje nová soutěž, která se věnuje stejnému hlavnímu tématu jako samotná krabička – spánku. Kromě soutěžení o zajímavé ceny se můžete těšit také na fakta, o kterých se mnohým z vás ani nesnilo. Doufáme, že kromě zábavy a radosti z výhry přineseme také nový pohled […]
21.9.2020

Prohlédněte si krabičku na sny – nový obal, se kterým můžete klidně spát

Při přípravách inovativních obalů se snažíme o to, aby se příjemce, který obal rozbaluje, nechal inspirovat nejen unikátním zpracováním obalu, ale také jeho obsahem. Do nového obalu s názvem Krabička na sny jsme zkusili zabalit něco tak abstraktního, jako je dobrý spánek. Spánek je velmi důležitá součást lidského zdraví, proto […]
18.9.2020

Kombinace newyorského designéra a jihokorejské kosmetiky přináší unikátní obal pro bambucké máslo

Butterful Shea je společný projekt společnosti Passion & Beyond a newyorského grafického designéra Nicka Misaniho. Výrobky Butterful Shea obsahují jako jednu ze svých složek přírodní, silně hydratační bambucké máslo, díky němuž vytváří na pokožce pružnou hydratující membránu a tím ji chrání a pomáhají udržet zdravou.   Design obalu sází na […]
9.9.2020

Luxusní přístup pro obaly, kde cena není hlavním faktorem

Enki Apothecary se řadí mezi luxusní značky výrobků pro péči o pokožku, což odráží i její obaly. Ty navíc bylo zapotřebí i s brandingem navrhnout tak, aby vyjadřovaly nejen to, že se jedná prvotřídní produkty, ale rovněž, že jejichž výroba je značně nákladná a časově náročná, což se promítá i do […]
9.9.2020

U obalové řady značky Radiant vítězí minimalismus

Vývoj této obalové řady a její celkové identity byl ovlivněn specifickými podmínkami prodeje výrobků značky Radiant, které jsou nabízeny obchodními zástupci přímo poskytovatelům kosmetických služeb, takže o pozornost nemusí soupeřit s žádnými dalšími vizuálními systémy. Studio mousegraphics proto při navrhování obalů zvolilo minimalistický grafický design, který se opírá o symboly a […]
4.9.2020

S pekelným obalem jsme uspěli při předávání ocenění Obal roku 2020

V letošním předávání certifikované soutěže Obal roku jsme vyhráli cenu v kategorii Nápoje s obalem pro Jägermeister. Unikátní řešení s pekelnou tématikou zaujalo jak atraktivním designem, tak pohodlným otevíráním s druhotným použitím v podobě stolní hry. Neplánovaný zásah do festivalové sezóny nezabránilo značce oblíbeného likéru Jägermeister vytvořit speciální edici lahví […]
26.8.2020

Rozhovor s vedoucím HR: „Uchazeč se primárně musí v Modelu cítit přirozeně a uvolněně.“

V novém rozhovoru jsme se pobavili se staronovým Head of HR v České republice, Jiřím Gavendou. Pan Gavenda v Model Obaly navazuje na své působení v letech 2007–2017, po kterém nastoupil na v soukromou praxi u různých firem jako konzultant, lektor a interní manager. Od roku 2020 opět pracuje v Model […]
26.8.2020

Jednoduché řešení na cesty – uvádíme obal pro laky na nehty

V jednoduchosti se často skrývá krása, a proto jsme připravili obal pro laky na nehty, který si klidně můžete vzít s sebou a nemusíte se bát, že vám malé lahvičky někam zapadnou. V obalu najdete dva druhy přírodních laků s označením 9 až 10 FREE. Ne všechny laky na nehty […]
25.8.2020

QR kódy na obalech – umíte s nimi pracovat?

Pravděpodobně jste si jich už někdy všimli, spousta z vás je už stihla díky svému chytrému telefonu i vyzkoušet. QR kódy, neboli Quick Response kódy jsou pokročilejší variantou tzv. EAN čárových kódů. Dokážou v sobě zakódovat textovou informaci, nejčastěji internetový odkaz. Jejich naskenováním si tedy ušetříte úsilí s opisováním odkazů, […]
11.8.2020

Kosmetika s nádechem viktoriánské éry

Společnost Primitive House Farm působí ve státě Maine na severovýchodě Spojených států, kde se zabývá ruční výrobou kosmetických produktů za použití tradičních postupů a kompletně přírodních surovin. Obaly, jejichž autorem je Monotyp Studio, byly koncipovány tak, aby tato značka působila tradičně a evokovala to nejlepší z dřívějších dob.   Jednotlivé prvky […]
21.9.2020

Kolik toho víte o spánku? Začíná nová soutěž s krabičkou na sny!

Společně s krabičkou na sny startuje nová soutěž, která se věnuje stejnému hlavnímu tématu jako samotná krabička – spánku. Kromě soutěžení o zajímavé ceny se můžete těšit také na fakta, o kterých se mnohým z vás ani nesnilo. Doufáme, že kromě zábavy a radosti z výhry přineseme také nový pohled […]
21.9.2020

Prohlédněte si krabičku na sny – nový obal, se kterým můžete klidně spát

Při přípravách inovativních obalů se snažíme o to, aby se příjemce, který obal rozbaluje, nechal inspirovat nejen unikátním zpracováním obalu, ale také jeho obsahem. Do nového obalu s názvem Krabička na sny jsme zkusili zabalit něco tak abstraktního, jako je dobrý spánek. Spánek je velmi důležitá součást lidského zdraví, proto […]
18.9.2020

Kombinace newyorského designéra a jihokorejské kosmetiky přináší unikátní obal pro bambucké máslo

Butterful Shea je společný projekt společnosti Passion & Beyond a newyorského grafického designéra Nicka Misaniho. Výrobky Butterful Shea obsahují jako jednu ze svých složek přírodní, silně hydratační bambucké máslo, díky němuž vytváří na pokožce pružnou hydratující membránu a tím ji chrání a pomáhají udržet zdravou.   Design obalu sází na […]
9.9.2020

Luxusní přístup pro obaly, kde cena není hlavním faktorem

Enki Apothecary se řadí mezi luxusní značky výrobků pro péči o pokožku, což odráží i její obaly. Ty navíc bylo zapotřebí i s brandingem navrhnout tak, aby vyjadřovaly nejen to, že se jedná prvotřídní produkty, ale rovněž, že jejichž výroba je značně nákladná a časově náročná, což se promítá i do […]
9.9.2020

U obalové řady značky Radiant vítězí minimalismus

Vývoj této obalové řady a její celkové identity byl ovlivněn specifickými podmínkami prodeje výrobků značky Radiant, které jsou nabízeny obchodními zástupci přímo poskytovatelům kosmetických služeb, takže o pozornost nemusí soupeřit s žádnými dalšími vizuálními systémy. Studio mousegraphics proto při navrhování obalů zvolilo minimalistický grafický design, který se opírá o symboly a […]
4.9.2020

S pekelným obalem jsme uspěli při předávání ocenění Obal roku 2020

V letošním předávání certifikované soutěže Obal roku jsme vyhráli cenu v kategorii Nápoje s obalem pro Jägermeister. Unikátní řešení s pekelnou tématikou zaujalo jak atraktivním designem, tak pohodlným otevíráním s druhotným použitím v podobě stolní hry. Neplánovaný zásah do festivalové sezóny nezabránilo značce oblíbeného likéru Jägermeister vytvořit speciální edici lahví […]
Čeština