Po turbulentním březnu a dubnu, kdy značná část firem minimalizovala své náklady na marketing, aby vzápětí vrhla prostředky do onlinu, se výdaje vrací k dlouhodobému trendu. Období s nižším počtem inzerentů v kamenných obchodech teď nahrává firmám, které nelení a připravují se na postupný návrat k běžnému životu. Budete připravení své kampaně včas spustit, až přijde vhodná doba?
Zdroj: Roivenue
Byla by škoda, kdyby po úsilí, které jste vložili do skvělé online kampaně s funkčním e-shopem přišlo vniveč kvůli obalu. Nesprávně zvolený obal může vést k poškození zboží, zvýšeným nákladům na přepravu a hlavně negativní zákaznické zkušenosti. Celých 58 % zákazníků pak odmítá obal znovu zakoupit u značky, která nedokázala zajistit dostatečnou ochranu při přepravě pro jejich zboží.
Obraťte se na nás se svým dotazem přes kontaktní formulář.
Pro nákup standardizovaných obalů s možností okamžitého odběru vyzkoušejte Model Pack Shop.
Zákazníci v kamenných obchodech byli v poslední době zvyklí kupovat věci do zásoby a s nákupem luxusního a sezónního zboží byli spíše zdrženliví. Příležitost, jak nastartovat prodeje mohou být nápadité POS/POP materiály v čele s nepřehlédnutelnými stojany na míru.
Rádi vám odpovíme na dotaz zaslaný přes kontaktní formulář.
Pro asistenci v průběhu celého projektu rovnou koukněte na Model Copack Plus.
Balení více produktů do jednoho obalu v rámci sezónních akcí typu 1+1, dárků zdarma nebo soutěží je oblíbeným způsobem, jak zákazníkům ukázat novou produktovou řadu nebo podpořit prodej prémiových produktů.
Za těmito akcemi se skrývá mnoho aktivit:
Všechny aktivity (komplet i každou zvlášť), včetně možnosti balení produktů přímo u vás, zajišťujeme pod službou Model Copack Plus. Se zvýšenými hygienickými opatřeními jsme připraveni i na vyšší počet poptávek v druhé půlce roku. Ozvěte se nám a využijte služeb upravených přesně vám na míru.